KAMERALÖS SUGER

Jag är då kamera lös! Inga nya bilder har fotats den här veckan och det är för min pappa har kidnappat kameran till Norrland. Men kan glädja er med att den kommer tillbaka på söndag min lille älskling! Så då blir det fotafotafota! Nästa vecka händer en massa kul grejer! Tänkte skriva en liten planering inför nästa vecka som nån läsare hade önskat tidigare! Den publiceras typ på söndag/måndag! :D
Nu kan jag iallafall bjuda på lite mer bilder jag fått från lägret! :) Alla kommer ta åratal innan jag har fått, men några till finns! Det sura är att typ andra gången jag hoppar 1m hinder med Mingus så har dom filmat osv, men lär ju aldrig få se den igen :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0