Helt slut


Är slut nu!
Mockat 5 boxar med Mingus box och hopptränat osv. Hoppträningen gick verkligen superbra förutom det sista hindret.. Jag ville verkligen att han skulle hoppa men där tog det stopp! Allt annat hoppade han glatt, han rejsade efter han hoppat på långsidan och gjorde sina berömda glädjeskutt. Åh min fina skruttponny ♥ Kom hem senare och skulle laga pannkakor men då råkade jag tydligen ta en odiskad stekpanna! SÅ pannkakan smaka lök! Sen tog jag plätt järnet och då blev de inge bra fick typ degklumpar! Så jag kommer inte äta pannkakor på JÄTTELÄNGE, om det inte är typ Nattas mammas!
Eftersom jag är så trötter får ni ett mer utförligt inlägg imorgon om hoppträningen, måste hoppa in i duschen och fixa grejer inför imorgon och lägga mig, för att gå upp 6 som vanligt :/
 
Mingus glädjeskutt på terrängbanan på Säva! Han är så stolt efter han har hoppat nått oavsett höjd haha gulleponny♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0