Hjälper Celina som söker en bloggare

Hej! Nu ska jag skapa en ny hästblogg och vill ha någon att dela den med. Vill att du ska vara mellan 12-14, rida och vara i stallet ganska ofta så du har något att skriva om. Tycka om att blogga och uppdatera mycket. Du ska gärna vara tjej, ha intresse för bloggning och blogga seriöst. Du ska ha haft blogg tidigare så du har någon erfarenhet. Av intresse mejla mig på [email protected]. Själv är jag tretton år och bor i stockholm, har en egen häst som heter Campanja som är ett arabiskt fullblod på 14 år. Jag rider ca 4 dagar i veckan då hon ligger i träning nu. I min vardag shoppar jag och umgås med vänner. Jag är rolig, snäll och aa ganska okej.
Tack för mig / Celina Sundström



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0