Gästbloggaren Moa

Heej..

Jag heter Moa Trybom och är 12 år älskar hästar och att fota.

Jag har ridit i hela mitt liv men dom senaste åren så har jag ridigt lite mer seriöst.

Jag satsar på hoppningen mer än dressyren men skulle vilja testa fälttävlan lite oxå.

Ska iaf ta lite träningar i det .

jag har en ponny som heter Danny kaye (sara och erins gammla fodervärds ponny)

han är 14 år och grym på att hoppa

just nu står han i ett litet stall i sorunda 5 min i från mitt hus.

Vi sattsar på pay and jumper detta år men i januari nästa år får jag oxå grönt kort vilket underlättar lite när man ska tävla lokalt.


FOTOGRAFERINGEN:


Jag har en Canon eos 1000D med ett 18-55 objektiv för närbilder.
och ett 70-300 för att komma lite närmre från längre avstånd.

Jag sattsar på att bli fotograf när jag blir vuxen. vill ha eget företag och allt :)

här är lite bilder jag fota kommentera gärna vad ni tycker om mina foton








och så kommer några bilder på lilla mej <3









Alla bilderna är fotade av mej utom dom två sista :)

hoppas ni vart nöjda med informationen annars är det bara att fråga




Föresten ser ni likheten mellan DannyKaye (DK) & Mingus

// Gästbloggaren Moa

Kommentarer
Postat av: Wirrie-bell

Jobba lite på kompositionerna så kommer du att ta super fina bilder :)

2012-05-17 @ 11:05:53
URL: http://wirrie-bell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0