Att plugga är det tråkigaste som finns

Man dör av allt plugg i skolan. Så sjukt jobbigt och tråkigt... I måndags var det plugg hela kvällen till en inlämningsuppgift. Igår var en pluggfri dag. Då földje jag med Natta till högvreten och fotade när hon red Fleur. (bilder kommer) Sen idag blir det pluggdag igen till ett viktigt SO-prov. Därför har jag inte kunnat vara i stallet hos Mingus och det SUGER (kunde igår men då var det Erins gun-träning. Men då tog dom tömkörning i stället).  Därför har också bloggen blivit dåligt uppdaterad! Men efter den här pluggdagen blir det förhoppningsvis ingen pluggdag till på hela sommaren! Och det ÄLSKAS stort! Då ska jag verkligen försöka att få uppdateringen på bloggen på topp. Men nu ska jag sluta plåga er med mitt tråkiga plugginlägg.. Fick sovmorgon till kvart över 10 idag :)


Kommentarer
Postat av: Lalla

Sv: Taaack! :DD

2012-05-30 @ 13:44:51
URL: http://randomryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0