5 saker jag ska bli bättre med Mingus

1. Skritta fram och av ute. - Så att det blir roligare för Mingus att bli riden utomhus ett litet tag, så han får se nått annat än ridhusväggen den dagen jag rider i ridhuset. Och om jag rider på volten ska jag skritta fram och av utanför ridvolten så att han inte får gå på den hela passet.
'
2. Klättra med Mingus. - Det är en bra träning för Mingus
'
3. Massera Mingus efter ridpassen. - Det är bra
'
4. Rida ut någon annanstans än slingan. - Kan inte så många ridvägar än, men ska försöka lära mig nya och rida på andra vägar än bara slingan. För det blir långtråkigt för mig och Mingus.
'
5. Konditionsträna Mingus. - Så att han får bättre kondition

Kommentarer
Postat av: Jossan ★

Härlig bild! :)



sv: Varsegod c:

2012-03-20 @ 22:20:29
URL: http://josefinsunnanlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0