Inlägg till min kära ponny, den bästa av alla ♥♥

Du är mitt hjärta. Min ögonsten, min andra halva. Kärleken till dig går inte att beskriva, du är den bästa av alla. Du är ALLT<3 Du är min allra bästa vän och det bästa jag har! Är så sjukt galet mega glad över att jag har dig min finafina Mingus! Tävlingar betyder inget emot våran vänskap! Dom bryr jag mig inte om huvudsaken är att jag har dig :') ♥ Målet är att du ska lita på mig i alla lägen, och jag ska lita på dig. Vi ska bli 1 i alla lägen. Det får ta lång tid ♥ Vi har kommit en liten bit på vägen men det är en lång väg kvar!
Det värsta som skulle kunna hända mig är när nått händer dig ♥ Det måste vara en MENING att det skulle bli vi♥ och ingen anar hur tacksam / glad jag är för det!  Du är den ponnyn som är perfekt för mig♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0