6 MÅNADER IGÅR

Hann inte blogga nått igår förutom mina tidsinställda inlägg Natta har sovit här och  jag är med henne fortfarande! Vi har det jävligt kul om någon ville veta :) Iallafall igår var det precis 6 månader sen Mingus kom! Är så lycklig över att få haft honom men tiden har gått så himla fort. Det har varit både framgång men även mycket motgångar. Nu är vi inne i en lite svårare period tycker jag i dressyren, men får hoppas det släpper snart. Det är bara att fortsätta kämpa! Mingus har lärt mig sjukt mycket på den här lilla tiden och jag hoppas vi får flera år tillsammans! Ponnyn betyder verkligen ALLT för mig! Jag hoppas på att Mingus fortsätter att vara frisk hela tiden! Nu har han inte varit sjuk! Min allra bästavän jag skulle ALDRIG byta dig mot någon annan! Den här tiden med dig har varit BÄST, kan inte fatta att jag har haft en egen ponny i ett helt HALVÅR! :O BLANDADE BILDER PÅ MIG & MINGUS♥



Första gången jag red dig! Redan då var jag fast!


Känslan när jag red den här gången var grym!
Överlycklig efter att ha nollat 70 på andra hopptävlingen tillsammans ♥
Våran första dressyr, klubbtävling med 4 st med i LC. ♥
Tack för allt Åstratorps Mingus, dom här månaderna har varit bäst! & Tack till Emilia som vi fick köpa honom av :')♥
Avramling i 80! Tog för dålig sväng. Sen har jag startat två lokala dressyrer som inte har gått så bra!
Rörigt inlägg, men så blir det ibland för mig, haha.

Kommentarer
Postat av: Victoria

GRATTIIIIS!! :D

ni är så perfekta tillsammans! <3

2012-06-11 @ 20:37:32
URL: http://zeppelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0