Sista ridpasset innan Spanien

Det var flera som undrade om vad som skulle hända med Mingus. Men det är bara jag och Erin som ska åka till Spanien med Natta. I dagsläget skulle vi aldrig sälja Mingus förrens flera år!

Idag red jag igång på ovalen började med att få han att lyssna på sittsen i alla gångarter som alltid. Sen gick jag in på ridbanan och rida lite övergångar. Han var jättefin och lyssnade super. Sen tog vi upp ett litet hinder och Mingus ställde verkligen upp idag kom fel men han hoppade stillastående. Sen på 90 cm en gång kom vi knas och då hoppa han iallafall! Superponnyn! Känns som det börjar falla på plats i både dressyr & hoppning med mig och Mingus. Taggar till att tävla till hösten i september om allt går som de ska men då tar vi det rätt lugnt! ♥
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0