Dagens ridpass

Jag började med att skritta fram runt ovalen i ca 15 min, sen gick jag in på ridbanan. 
Jag började med att göra lite volter på ridbanan sen red jag på en volt i traven, han  var ganska springig och tog upp huvudet. Vissa gånger gick det bra och vissa gånger gick det åt helvete.. Galoppfattningarna gick super men själva galoppen gick inte lika bra, han fick inte med bakbenen ordentligt.
Försökte avsluta på bra sätt men det gick inte så bra eftersom Mingus va som han va idag så jag travade på långa tyglar och lät han bara trava på.
Sen bestämde vi oss för att skritta av ute.
 

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: tack så mycket, detsamma! :)

2012-07-13 @ 06:49:54
URL: http://ryttargladje.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0