2. När & varför jag började rida

Red redan första gången när jag var typ 1 eller 2 på min farmors islandshäst! Började när jag var 5-6 på ridlekis och red även min farmors islandshäst Drengur då och då. När jag var 8 tror jag så var de vanliga ridlektioner på ridskolan! Då när vi inte hade galopperat hade jag redan galopperat flera gånger på Drengur kommer jag ihåg. Längtade till varje gång jag skulle rida honom efter skolan! I skogen och galoppera, jag var inte rädd för nått på honom och 100 % säker på lugna Drengur!
Saknaden är stor barndomshäst! med dig skulle det va så mycket bättre. ingen vet egentligen hur mycket jag saknar dig. minns när jag galoppera på dig första gången enda sen jag red dig första gången.. du var den första häst jag någonsin red på. önskar bara att du hade dina hovar på denna jord. tack för allt du har lärt mig drengur frá eyuwindar, du är världensbästa! <3 några bilder på drengur..
<p style="text-align: center;">Saknaden är stor barndomshäst! med dig skulle det va så mycket bättre. ingen vet egentligen hur mycket jag saknar dig. minns när jag galoppera på dig första gången enda sen jag red dig första gången.. du var den första häst jag någonsin red på. önskar bara att du hade dina hovar på denna jord. <em>tack för allt du har lärt mig drengur frá eyuwindar, du är världensbästa! &lt;3&nbsp;några bilder på drengur..</em></p>
Saknar Drengur min barndomsponny.. Han dog i spatt år 2008. Kommer ihåg när vi fick ett samtal i farmor.. så sorgligt. :'( Fäller några tårar för dig när jag skriver det här..
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Översta bilden är ju bara för gullig <3

Svar: aw tack :D
Sara Hermansson

2012-07-31 @ 14:27:38
URL: http://mikzzan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0