Bästa ridpasset på länge

Idag red jag på volten fast det var väldigt slaskigt. Han blev blöt under hela magen, haha! Amanda var på volten samtidigt med hennes häst Yngve. Amanda hjälpte oss med Mingus och red honom en stund. Samtidigt fick jag rida hennes häst Yngve, jag skrittade mest av och travade lite! Det gick bra han var väldigt lugn och fin! Jag vill ha Yngves sadel, den är så himla skön! Amanda red Mingus superbra, när jag satt upp på Mingus efter Amanda hade ridit lyssnade han verkligen på hjälperna och sitsen! Jobbade med i början att få fram honom för sitsen och berömde honom jättemycket när han gick fram! Han tog galoppskänkeln direkt och var superduktig. Amanda hjälpte mig lite när jag red också, det gick superbra! Övade nedsittning och så, måste träna lite på lite småsaker. Sen red jag LC:1 men det var så längesen jag red det, så jag kom inte ihåg alla vägar så det blev lite slarvigt. Han var verkligen fin idag, så sjukt nöjd!

Erin och Amanda fotade, fler bilder kommer senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0