Terrängträning i Nynäs

Igår terrängtränade jag för Maria i Nynäs / Enköping. Det var riktigt roligt tyckte både jag & Mingus. Mingus var mycket mer taggad än på Säva säkert för han gick två pass om dagen på säva. Men det var bara roligt :) I början på dom "nya" hindrerna han inte hade sätt så stanna han till lite smått och hoppade men sen hoppa han super! Först började vi hoppa på en liten stock och sen fick vi hoppa studs med två & tre småstockar. Sen fick vi hoppa en valfri stock bland 3 stocken och då hoppade jag mellan stocken. Sen skulle vi hoppa en stock till en mur men jag virrade bort mig lite för det var olika vägar till olika hinder. Så råkade komma fram till ett stort stockhinder men vände och kom rätt till lilla muren. Sen hoppade vi vattenhinder också både upp & nerhopp. Det gick jättebra fast Mingus tyckte det var lite jobbigt att hålla galoppen i vattnet.Vi hoppade stockar, en låda, mur, och ett vagnstockhinder, bank, vatten ner och upphopp. Jag måste bara ha lite bättre galopp och ben så blir det bättre. Men det går bara bättre för varje gång. Jag har ju varit "ny" på det här med terräng men har lärt mig tillsammans med Mingus lite iallafall! :) Sjuukt nöjd över Mingus på träningen! Vill träna mer terräng, så himla kul!
Här är en gammal bild från säva. Lägger upp lite bilder från träningen sen! Även fast dom blev ganska mörka och lite suddiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0