Solna ridskola - Glitz

Idag var vi på Solna ridskola. Jag fick rida en d-ponny som hette Glitz. Kändes som att det inte fanns så mycket framåtbjudning överhuvudtaget och när jag skänklade / la till spöt  hände nästan inget. Han krullade mest ihop sig och gick med korta steg. Var en basic lektion idag, dom skulle bara kolla hur man red för att sen dela in oss i grupper som vi får reda på nästa vecka. Vi var inte snygga tillsammans om jag säger så, är ju van vid att rida Mingus och herregud vilken skillnad det är. Kan tycka Mingus kan vara seg men han är inget emot Glitz. 
Kan ju hoppas att vi får byta häst eller att det går bättre nästa vecka..
 
Tänk om pappa kunde skjussa Mingus dit varje måndag :/ ♥

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Kan ni inte göra ett inlägg/videoblogg (:D) om hur det är att dela häst.
Om det var svårt att hitta en häst ni båda gillade?(nu hitta ni ju mingus, men ja ^^)
Hur gör ni med dagarna, tar ni varannan elelr hur lägger ni upp det?
Med tävlingar, osv :)
Skulle tycka det var jätteroligt och intrsant att läsa :)
(hoppas ni förstår även om min kommentar blev lite rörig..)

2012-08-27 @ 20:27:03
URL: http://mikzzan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0