Nu är Mingus och jag hemma! ♥

Efter ett underbart läger är vi hemma igen! Lite tröttare men bättre än förut! Mingus var iallafall superpigg att få komma ur släpet och släpade ner mig till massa gånger till gräset påväg mot hagen! Hungrig eller vad? Lite ouppfostrat sådär men kan inte klaga nått på ponnyn som ställt upp till 100 % under lägret! Idag var det avslutning och det avslutades med en hopptävling! Vi hoppade 80 cm och i grundomgången vägra han på 3:an ( mitt fel red skit dåligt ) . Men eftersom det bara var 1 som var felfri i grundomgången fick alla hoppa omhoppningen sen som hade fyra fel för att slåss om 2,3,4 och 5:e platsen! Då red jag bättre och då blev det felfritt och en tredje plats  ♥
Mer om lägret och massa bilder kommer!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0