Jupiter

min mamma har en storhäst som heter jupiter. han är 19 år och vi har haft han i 16 år! mamma och juppe har tävlat 1,40 hoppning MSV dressyr och en stjärnig fälltävlan. juppe är helt underbar när det gäller allt, han är som en hund jag brukar oftast leda in honom från hagen utan grimma och han bara går brevid mig. nu är det bara jag som tävlar honom upp till 1 meter. han är för fräsch för att han ska få bli pensionerad och tanken med han är att jag ska tävla honom tills han inte tycker det är kul!
han är min lilla läromästare <3
vad skulle jag göra utan honom, min kung. <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Shit vilken fin häst! :D

2012-08-07 @ 00:12:29
URL: http://barbackaponny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0