24. Mitt motto

Har inget speciellt motto. Men tänker alltid att hur svårt en grej än kan va så ska man aldrig ge upp! Och utan motgång får man ingen framgång! Sen att det måste kunna gå dåligt för att kunna gå bra! Har varit en några gånger då man bara velat ge upp. Har hänt att jag börjat gråta för att ingeting funkat på enstaka tillfällen. En gång när jag red för Gun, även fast Mingus hade hoppat på mitt lår innan så hade jätteont men då gick det verkligen åt helvette. Han ville inte lyssna utan bara springa och jag hade inget tålamod. Säger inte att det är Mingus är dum eller nått för det är han verkligen inte men alla har sina dåliga dagar? Även jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0