Gårdagen

Så åkte jag till stallet efter skolan och fixade Mingus alla grejer, och sen tog in han lite tidigare. Han fick vila. Fick se den lerigaste hästen jag sett. Leran var torkad på ryggen, ansiktet, magen, benen, överallt. Var bara att ställa sig och borsta i typ en halvtimme och jag stod och verkligen gnuggade för att försöka få bort leran. All lera kom inte ens bort men jag var tvungen att åka vidare till hem och sen till Natta för att plugga och sova över.
På den här bilden var han lerig men det va inget mot hur lerig han var igår.. Hade torkat in i hans långa päls :/
Snart ska jag mot stallet och rida dressyrlektion

Kommentarer
Postat av: fanny

alltid lika skoj med leriga hästar ;)

2012-04-17 @ 17:37:43
URL: http://ourweekday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0