Dressyr

Idag red jag Mingus på volten. Det mesta fokuset var att träna på lc:1. Skrittade först, sen red jag först lätt i traven på lite längre tyglar. Gjorde nån skänkelvikning, sen galopperade jag i båda varven. Där kändes han bra och fattade bra. Sen började jag sitta ner i traven och jobbade lite runt på fyrkanten. Amanda var också på volten och hon hjälpte mig med programmet och gav mig tips och sånt. Fick jättebra tips i övergångarna och vägarna, som kommer vara till stor hjälp :) Det kändes sådär, helt okej. Erin fotade några bilder i början(typ 4st) innan kameran tog slut på batteri :( Red i ungefär 40 minuter




Kommentarer
Postat av: Moa

Tack för ditt svar :) <3

2012-04-07 @ 20:04:26
URL: http://jumpstaars.blogg.se/
Postat av: Tussie

Ska du tävla dressyr? Isåfall när och var? Vi kanske hamnar i samma.. ;)

2012-04-08 @ 07:44:33
URL: http://londonryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0