Danny Kaye bildminne från sommaren

"Det är dagar som den här som jag kommer sakna ponnyn som mest. ♥ " Såhär skrev jag på en bild från den här dagen.
Det var i somras, Natta földje med och fotade när jag red ut barbacka. Allting var super den dagen förutom alla mygg.



 Det var jobbigast i början när vi hade sålt honom.. På dit resan grät jag hela tiden i bilen. När vi var där hos de nya ägarna var jag jätteledsen att se han kolla ut från boxen och sen gå därifrån.. Sen hälsade vi på honom i december och då var vi så ledsna för att han inte trivdes på hans ställe. Men nu har han flyttat till Moa, och där har han det super. Då känns allting så mycket lättare, när man vet att han har det bra! För er som inte vet var Danny Kaye min och Erins gamla foderponny vi hade från januari-augusti 2011




Foto: Natta


Kommentarer
Postat av: Tussie

Åh vad söta bilder :')

2012-04-04 @ 17:30:18
URL: http://londonryttaren.blogg.se/
Postat av: anna

åhh vilka härliga sommarbilder!

2012-04-05 @ 23:39:58
URL: http://treridskoleryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0