Erin

Jag heter Erin och är 13 år. Jag flyttade hit till sverige från england när jag var 5 år. Och började rida när jag var sju år på en ridskola som hette Harby. Där red jag i kanske ett eller två år. Efter det så bytte jag till en annan ridskola som heter sättra. När jag började på sättra hade jag en favorit ponny som heter Jackpot. Han var en liten shettis. Men han växte man ju ur ganska snabbt så då gick jag över till en c-ponny som heter Clements, hon var en fux. Henne hopptränade jag också med varannan vecka på hoppspecial som jag, sara och några andra kompisar i stallet var med i.
I januari fick jag och Sara en foderponny tillsammans han hette Kezo. Han var väldigt personlig. Nu står han hos en tjej i haninge, det verkar som om han trivs bra där :)
När han blev såld så köpte vi en d-ponny fux, men hon gick inte igenom besiktningen när vi tog våran egna vetinär så henne fick vi lämna  tillbaka. Det var nog det mesta om mig :D
Jackpot,
Clements,
Kezo, foderponnyn
Trixie, d-ponnyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0