ridpasset igår

Igår åkte jag till stallet vid sju. Först borstade jag och sånt sen gick jag till ridhuset. Eftersom han inte hade varit i ridhuset innan började jag gå med honom från marken så han fick se sig omkring lite. Han var ganska stressad och nevös i början men lugnade ner sig efter ett tag.
Efter kanske tio minuter hoppade jag upp och började skritta. Han lyssnade ingenting i början men sen kom några andra in i ridhuset och då blev han en helt annan ponny, han blev mycket lugnare och lyssnade superbra på mig. Jag avslutade med en härlig galopp i båda varven! Underbar ponny.
Efter fick han sin betfor, gud vad han älskar den.
En bild som mamma tog innan jag red,

Kommentarer
Postat av: kajsa

Han är jättesööt :)

2011-12-11 @ 13:59:19
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

va skönt att han lugna sig =)

2011-12-11 @ 15:40:14
Postat av: julia

Härlig blogg, är allt bra med dig ? :)

2011-12-11 @ 15:59:43
URL: http://juliaajohanssonlind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0