Mina mål idag på våran fälttävlans debut!

Är inte sådär värst höga!
 
I dressyren:
Så vill jag han han ska hålla galoppen! Där får vi se hur det går helt enkelt förväntar mig inte att det kommer gå helt perfekt! ;)
I hoppningen: Där vill jag sattsa på att komma runt! Klart man vill bli felfri men sattsar på att inte bli utesluten! Så att jag kan ta mig vidare till terrängen!
I terrängen: Har ju aldrig tävlat Mingus i terräng! Så om vi kommer dit så skulle jag vilja komma runt banan :)

Mitt stora mål idag är att ta mig till terrängen! Vi får se hur det går, kommer bli sjukt roligt! :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Visst är allt på samma dag? :)

Svar: japp :)
Sara Hermansson

2012-09-16 @ 15:24:34
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0