Lista

Eftersom jag inte vet jag ska blogga om så kör jag den här listan :) 
 

Dag 1 - En bild på mig och min häst
Dag 2 – Min första häst
Dag 3 – Min största rädsla
Dag 4 - Hur mitt hästintresse började
Dag 5 – Det här finns i min ryktlåda
Dag 6 - Det här äter min häst varje dag
Dag 7 - Min favoritgrej i stallet
Dag 8 - Min hästs vardagsoutfit
Dag 9 – Mitt bästa hästminne
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - En bild på stallet
Dag 12 - Det här saknar jag
Dag 13 – En nytagen bild och 5 punkter som beskriver din häst
Dag 14 – Varför ridning får mig att må bra
Dag 15 – Något du och din häst är stolta över att ha gjort!


Kommentarer
Postat av: Tussie & London - we dream of becoming champions

Min förra blogg blev hackad - här är min nya! svettfuxen.blogg.se (:

2012-09-02 @ 19:05:01
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0