Lisa - Lektion!

Idag var det Lisa-lektion igen och Erin var så himla snäll att hon fixade och skrittade fram Mingus åt mig. Då det var jättestressigt att hinna hem eftersom jag slutade klockan 3 och är var i stallet strax efter 4 när lektionen började halv 5. Så han springa och hämta mina ridsaker och sen satt jag upp och red fram! Började lite med spöt men sen under lektionen inget spö, hade istället kul sporrar. Vet dock inte vilka som är bäst på honom, vanliga eller kulsporrar? Men Lisa sa de att det var jättestor skillnad sen i söndags att det såg ut som jag hade haft honom i ett halvår längre, för de va i söndags när det blev väldigt springigt / bråkigt osv. Men idag var verkligen bråkigheten som BORTBLÅST! En duktig liten dressyrponny var han min fina! Vi red programmet som faktiskt var den bästa gången jag ridit det! Erin hade filmat lite visst så lägger upp de när jag fått den!! :D
Mingus outfit, fast dressyrsadeln ist för hopp och ett vitt dressyrschabrak! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0