Ingen inspiration till denna blogg just nu..

Snart är det slut på tvaryttareenponny. Har varit svårt att blogga enda sen jag tog beslutet att skaffa egen. Dock har det dröjt lite.. Men det kommer bli bra tror jag!! Har redan börjat skriva utkast / påbörjade inlägg till min blogg! Det knasiga är att jag har många ideér till nya bloggen men ingen lust att lägga ner tid på inlägg här.. Konstigt jag vet, är åtminstone ärlig! Aja hoppas på att den blir fixad så fort som möjligt! Så länge får ni ha överseende med att bloggningen inte ligger på topp ;)
Kan ju åtminstone försöka anstränga mig lite! Men nu vet ni varför bloggningen är som den är!
(FINNS fina bilder att visa från ankängen med Danny Kaye!! smakprov! )
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Vadå ska du blogga på en annan blogg? :)

Svar: japp :) den håller på att fixas, kommer upp inom kort!
Sara Hermansson

2012-09-25 @ 19:30:39
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0