Gräsbrodd VS Vinterbrodd



Har lite beslutsångest till på söndag. Hjälp mig!
* Om jag ska brodda innan tävlingen på morgonen ( Då kommer han få gå med de på dressyren och hoppningen också. Eller om jag ska brodda på plats efter hoppningen. Tror att jag broddar på plats det är väll bäst antar jag!
*Om jag ska ha vinter eller gräsbrodd

 
*Om jag väljer gräsbrodd kan jag endå inte åka med det i släpet för att dom är ganska långa!
 
Men man kan ju inte ta för givet att jag kommer till terrängen, vad som helst kan ju hända! Så då om jag inte klarar hoppningen så har jag endå broddat i onödan.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Längsta längden på vinterbrodd funkar jättebra att använda på ponny, använder det själv på min egna när det är gräs som gäller! Och det var vad dom rekommenderade i affären också! :)

Svar: okej tack för ditt svar! :)
Sara Hermansson

2012-09-14 @ 23:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0