Dagen lite kortfattat!

Idag när jag kom till praktiken så skulle jag packa in träns och sadel i Niclas stora hästlastbil! Idag var det en annan tjej på praktiken också, var lite roligare att snacka med nån lite då & då, hon var iallafall jättesnäll! Det var roligt att åka i lastbilen, så jävla nice! Vill ha en :( Man kan ju se hästen, och sova där och allt! Aja vi åkte iallafall till Stjärnborg där han skulle träna sina hästar i dressyr. Jättefint såg det ut där och det var roligt att kolla på när han tränade hästara. Fick vara "hästskötare" med Sandra, tyckte faktiskt vi skötte jobbet bra. ;) Sen åkte vi tillbaka igen till Fornboda och mockade lite osånt. Fick smörja massa träns inför tävlingarna som han ska åka till imorgon och sen förbereda och packa in grejer i lastbilen. Ta ut och in lite hästar ochså, sen fick jag även hjälpa till när Sandra skulle klippa sin häst. Fick bremsa den som jag aldrig har gjort förut, såg inte sådär vidare skönt ut då.
Bremsning
Otroligt fint ställe, Stjärnborg alltså! Ridhuset var to die for! Underlaget var sjukt bra! Har faktiskt ridit förbi det flera gånger. När jag kom hem åkte jag med Erin till stallet också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0