Ännu en onsdag

 För mig sista dagen på praktik hos Niclas Haking på 5 veckor! Veckan efter får ni vänta och se vad jag hittar på! Kommer inte avslöja det än. Iallafall ska åka dit snart och är faktiskt rätt taggad på att bara hålla på och fixa med hans hästar oså. Dom är ju riktigt fina! Sen att Niclas är så himla schysst är bara ett plus! Aja snart så åker jag till Fornboda.Tror jag slutar som vanligt ganska bra tid typ 2. Planen var att åka till stallet direkt och fixa allt inför Tusse träning, så Erin iprincip bara kunde sitta upp. Men eftersom den är inställd så gick mina planer i kras. Vet inte riktigt hur vi ska göra och vad vi ska göra med Mingus. Återstår att se! Ska åtminstone till stallet för kladdkaksfika med Tussegruppen! Litelite sovmorgon idag med kan åka en hel timme senare. ♥
Fett sugen på att terrängträna, NUUUUUUUU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0