Midsommarafton

Såhär har min dag sett ut lite kortfattat. Först drog jag till stallet vid halv 11, red Juni och efter det red jag Mingus på ridbanan (igen) men det var för Amanda fotade. Så sen åker jag hem och duschar osv och åker vidare till min mammas kusin och hennes barn och äter middag där. Sen har vi varit där tills nu! Så därav dålig uppdatering :( ska skriva lite mer utvecklat om ridpassen till imorgon!
Det var Anna som gissade rätt vilka hästar jag skulle rida, så HÄÄÄR är en länk till hennes blogg :D
Nu är det jag som får hålla i uppdateringen tills Erin kommer hem verkar det som, då hennes internet inte verkar fungera :( Btw är bilden på Trixie vår förra ponny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0