Longering

Longerade igår och det gick faktiskt super! 
Började med att gå med honom först runt ridbanan, han var otroligt slö och jag fick nästan släpa fram honom.
Eftersom  han var som han var när jag skrittade fram  så förväntade jag mig inte så mycketav honom men när jag väl tog ut honom på en volt så blev han mer vaken och sammarbetade. Han har mycket svårare för vänster varvet och vill gärna slippa undan men han blir bara bättre och bättre för varje gång och han visar att han vill. Körde även lite galopp  i båda varven och det funkade också riktigt bra! 
Är super nöjd över ponnyn! Ska försöka jobba ganska mycket från marken nu eftersom det gör så stor skillnad på honom bara efter några gånger! Bästa ponnyn! 

/ Erin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0