Dagens ridpass

Gick sämst i början. Kändes som inte jag kunde koncentrera mig eller nått för han blev springig och det gick inge bra, traven efter galoppen var inte bra. Men sen efter ett tag så gick det bättre. Övade på mycket halter och övergångar från galopp till trav. Han var riktigt duktig i slutet! Han fattar att det är halt i slutet av programmet och gör den nästan av sig själv haha gulligt, så halten i slutet blev bra men den på mittlinjen blev inte lika bra. Körde igenom programmet två gånger och sen övade jag på andra delar på programmet. Red i ungefär 1 timme.
Tyckte att en bild när vi gjorde halt passade bra till det här inlägget :)

Kommentarer
Postat av: Lalla

Sv: Jaa det skulle jag faktiskt.. får göra det nästa gång!För visst hade du typ en grå mössa på dig och systemkamera? :))

Ska du och titta/fota/vara med på nån tävling snart? :D

2012-04-15 @ 00:29:30
URL: http://randomryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0