Solna ridskola

Måndag morgon klockan 6. För mig Solna ridskola med mitt gymnasium. Idag hoppas jag på att få testa någon annan häst än Glitz eller att om jag rider Glitz att han ska reagera för min skänkel och vara piggare och mer lyhörd. Vill isåfall försöka få han i en hyffsad form där han inte knäpper av men inte känna att jag behöver skänkla 24/7. Helst glad och framåt! Fast jag förväntar mig inte det! Om han är som förra veckan så vill jag att ja ska försöka mer och ha bättre tålamod. Göra det bästa av situtationen och tänka positivt även om det är svårt ;) Här är en bild på han
Idag blir det en helddag på solna ridskola. Vi har teori och stalltjänst idag som vi slapp förra veckan! Jag hoppas det är nått intressant på teorin. Bloggar mer senare idag om hur det gick. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0