Långritt

Idag red jag ut med Pernilla och Oscar. Sara var även snäll och gick med!
Vi fixade alla grejer snabbt innan vi red iväg. Det var från början tänkt att vi skulle rida typ till högvreten, men när vi tydligen hade kommit fram till ekeby bestämde vi oss för att rida hem till mig och Sara.
På vägen dit red vi lite på en äng i alla gångarter. Adhd Mingus var pigg  som vanligt, hahah katapullt kanske man ska kalla det?
När vi kom hem till mig och Sara så bestämde Sara sig för att stanna kvar hemma så red jag och Pernilla tillbaka till stallet. På vägen hem gick det mycket snabbare, tog ca 30-40 minuter tillbaka, på vägen  dit tog det lite längre än en timme. Det var sjukt mysigt att bara rida på och prata.
Efter fick Mingus äta lite hö samtidigt som jag bortsade honom, sköljde även av hans hovar riktigt noga efter. Hihi kände för att vara lite duktig.
Tack för dagen folket! Nu ska jag sovaaaaa är sjukt trött!
en visad bild men älskar mitt hjärta som jag fick i födelsedagspresent av bästa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0