Gårdagens ridpass

Igår red jag Mingus på det bettlösa, det var väldigt längesen! Medans jag väntade på Pernilla så tränade jag på att få Mingus att stå still och trava igång i låg form,  han blev superlugn och bra,  gud vad han började frusta då :') Sen red jag ut en runda med Pernilla på slingan, han var jätteduktig och lyssnade jättebra på rösten när jag ville sakta av. Vill inte ta i honom så mycket när vi är ute! :) Galopperade och travade lite där på slingan och sen red vi tillbaka till volten och jobbade lite. Gud va fin han var när jag satt ner i traven, däremot blev han lite jobbigare i galoppen och höll på lite med huvudet upp. Efter det skrittade vi av på slingan igen!

Åh vad jag älskar den här bilden som Natta har fotat, när jag red honom med det bettlösa på ridbanan förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0