Gårdagens ridpass - Konditionsträning

Igår var Mingus väldigt pigg så jag passade på att ta ut energin på lite konditionsträning då det också behövs!
Jag körde 5 galopp intervaller i 2 minuter. Mingus var super duktig och lyssnade på avbrotten jätte bra tills sista gången.. Det gick bra från galopp till trav men han ville inte bryta av från trav och han började slänga lite med huvudet. Jag vet inte riktigt hur det gick till men jag lyckades ramla av och ta emot mig med armen.. Så nu går jag med bandage. Har inte åkt in och kollat den men förmodligen är det en stukning.
Efter det så kom mamma så hon hjälpte mig beta honom och fixa det sista.
gick inte att vända bilden -.-

Kommentarer
Postat av: Moa

Grymt snygg piké! Vart har du köpt den? :)

2012-05-25 @ 16:11:52
URL: http://moaamnebrand.blogg.se/
Postat av: Daniela

Snygg piké! :D Var har du köpt den?

2012-05-25 @ 18:27:42
URL: http://powerpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0