GÅRDAGENS RIDPASS

Heej heej tvaryttere en ponny läsare!

tänkte berätta om gårdagens ridpass .

Började att med att ta in honom och borsta han i typ 45 min och myste en massa <3

sen sadlade jag och tränsa eftersom skulle rida ut med mirre (tar dressyr passet en annan dag)

mirre kom kl 2 som vi bestämt och då red vi i väg.
sen red vi lite överallt.

och kom på nått sätt ner till alice och amanda och amanda och king skulle precis rida i väg så då fick hon hänga med .

mirre red i förväg för hon var tvungen att rida hem . sen  när mirre typ var hemma så red jag och amanda lite dressyr på en åker och så galopperade vi över den och det var så himmla mysigt den var helt grön med en massa blommor aa och allt så mysssiggt !
sen red amanda hem i skogen och jag tog vägen för den gårfortare var borta i en timme och 40 min 



hhihi en rolig bild på Danny Kaye

// Gästloggaren Moa

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0