Mitt hjärta, Mitt allt & Min allra bästavän.

Här är lite bilder från i onsdags. Hann inte skriva om ridpasset då för att jag skulle ivägoch  se i torsdags var jag på klassresa till igår, så ja det får bli nu!
Jag började med att rida fram lite smått. Det gick bra men när jag skulle galoppera hade Mingus andra planer.. Nämligen äta. Han började först att studsa och bocka, när jag väl kände att jag kunde räta upp mig och komma tillbaka i sadeln så dök Mingus ner med huvudet och började äta.. Så jag gled av. Haha Sara fick nog sig ett gott skratt! Det gick bra så jag hoppade upp igen och då gick det bättre. Hoppade även stocken och stenmuren på slingan. Det gick super, Mingus tittade bara lite i början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0