Ridning på ridbanan och på slingan

Som planerat blev det först lite ridning på ridbanan. Det var jättevarmt idag och superfint väder! Orkade inte rida så länge på ridbanan testade bara dom sakerna som Lisa hade tipsat om när jag red själv. Gick faktiskt över förväntan, trodde inte det skulle gå så bra utan henne där. Men han var sjukt duktig i galoppen! Fattningarna sitter super nu från trav till galopp. Sen skrittade jag ner mot slingan. Blev galopp på ganska lösa tyglar, eller Mingus fick tyglarna och fick galoppera så fort han ville. Jag stod i lättsits och bara hängde med i sprången. Idag ville han faktiskt inte ta upp tempot så mycket, beror nog på värmen. Det var jätteskönt och galoppera för de fläktade! Tog en skrittpaus innan jag tog jag ett varv i andra varvet. På Mingus är jag verkligen 100% säker, det är så skönt. Var bara i början jag var lite osäker när han galopperade så fort ute, men sen vande man sig fort! :D

En bild på oss för ett tag sen :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej, älskar eran blogg. Skulle betyda mycket om ni gick in och ställde några frågor så kan ni få en länkning och kanske en Gästbloggning eftersom Eran blogg ÄR GRYM!

2012-06-20 @ 21:26:22
URL: http://livetmeddjur.blogg.se/
Postat av: Sofia - Ponnysanning

Snygga stövlar!

Svar: tack :D
Sara Hermansson

2012-06-20 @ 22:46:00
URL: http://ponnysanning.se
Postat av: Tussie

Sv; Ok (; Fin bild!

2012-06-21 @ 07:43:56
URL: http://londonryttaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0