Hööks shopping

Glömde skriva att innan vi åkte till stallet så åkte vi förbi hööks. Köpte äntligen BEIGA ridbyxor. Och det bästa av allt var att dom var på rea och kostade bara ca. 380 kr när dom egentligen kostar 450.
Nu har vi fått nya blogg.se, först fatta jag inte så mycket! Men nu fattar jag och det ÄGER :D
 
Det går segt för filmerna, är tvungen att skicka över dom till min andra dator för att den här datorn dampar när man ska fixa filmer och så funkar det inte att lägga in på den andra datorn från mobilen. Haha skumma datorer! :/
Just nu har 11 av 58 filer överförts och laddade in dom för typ 40 min sen, asså kommer typ ta hela natten och skicka dom :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0