Gårdagens ridpass på min älskling Mingus♥

Blev ett litet ridpass på volten, började skritta fram och sen fick Amanda känna lite på honom i typ 10 minuter. Hade inte så mycket tid på mig då jag var försenad till nästa ställe. Sen red jag ett tag samtidigt som Amanda fotade och hjälpte mig lite! Jag slutar rida när Mingus bråkar ibland och det är det jag inte ska göra, men tycker det är svårt. Tränar på det iallafall ;) Mingus kändes annars mjuk och fin. Fick driva rätt mycket i galoppen men han satt galoppfattningarna helt perfekt med spö och utan. Vi har haft problem med galoppen förut att han sprang in i fattningarna och var svår att fatta från trav, men nu har det släppt! Så är helnöjd! :D ♥
 
Fick låna lindor av Amanda, visst är han snygg i det? :D Min sits är lite för bakåtlutad bara :P Lägger in flera bilder sen!
Idag blir det en mysig liten uteritt för Mingus del :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0