Min dröm, & min verklighet ♥

Kan inte fatta att jag äger Mingus med Erin! Har enda sen jag varit liten önskat mig en häst VARJE födelsdag och VARJE julafton. Sen fick vi Kaye på foder och det funka så bra! Så sen fick vi äntligen köpa en egen häst! Innan Mingus köpte vi två hästar som var skadade så därför skickades dom tillbaka.
Idag är jag glad över att dom var skadade för annars skulle vi inte köpt älskade Mingus!

Vi har åkt i flera flera timmar till en massa olika ställen och provridit 16 ponnyer men sen hittar vi drömhästen 10 minuter ifrån oss! Vi ringde samma dag som han lagts ut på hästnet & provred dagen efter ♥ Det var skitmånga andra som hade ringt också när han lagts ut, minns inte riktigt men tror det var över 15 st :o


Är han inte underbart fin min lilla Minge?! ♥
Trackback
RSS 2.0