Lång stalldag

Idag blev det en lång stalldag var i stallet med Natta, Amanda och Linda! Red Mingus på ridbanan och det var sjukt varmt och dammade jättemycket! Men det gick helt okej iallafall! Red mest övergångar och sånt så han skulle vara pigg och så red jag igenom LC:1 för Amanda peppade mig! Var faktiskt nöjd med programmet idag för vi hade inga stora missar, måste vart bästa gången! Fast red med spö, måste öva på att rida utan ibland! Så efter det fick de räcka. Tror jag red i lite över en halvtimme! Blev fotad lite av Amanda, så bilder kommer! Sen fotade jag / filmade när Amanda & Natta red Yngve :D Medans fick Mingus vila magen lite, sen fixade jag Mingus ögon också som var lite röda & stretchade! Blev ett lite rörigt inlägg men jaaajaa.
Det bästa jag har ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0