Åsiktsinlägg - Det är aldrig hästens fel

Måste bara skriva ett litet åsiktsinlägg, kan säga att det är mitt första och jag tar gärna kritik om det är nått som är knas! Det värsta jag sett var på en tävling när det gick dåligt för en person och då skrek hon att hon skulle sälja sin häst osvosv. Jag tyckte att hon var hur idiotiskt som helst. Ryser när jag tänker på det, skulle aldrig ens komma på tanken att säga det till Mingus! Så mycket en häst ställer upp för människor, att man ens får rida på dom.  Man kan aldrig skylla på hästen! Det är det sämsta man kan göra och också det dummaste. Visst kan man säga att sin häst kändes annorlunda men man kan inte liksom " MINGUS VÄGRA HAN GJORDE DE MED FLIT, JÄVLA IDIOT HÄST ALLT ÄR HANS FEL ATT VI INTE KLARA DET". Det är så himla lågt att skylla på hästen! Stor fet diss till dom som skyller på sina hästar!
 

Ni får gärna kommentera om ni tycker att jag ska fortsätta skriva åsiktsinlägg även fast detta blev väldigt kort. Men fick skynda mig att skriva det här inlägget!
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Bra skrivet! Håller med

Svar: åh tack så mycket :D
Sara Hermansson

2012-07-24 @ 15:05:06
URL: http://Livetmeddjur.blogg.se
Postat av: Linda

Håller med! :)

Svar: :D
Sara Hermansson

2012-07-24 @ 15:21:47
URL: http://lblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0