Utvärdering Säva ridcenter

Ridlägret har varit superbra verkligen! Mingus har varit superduktig! Han vägrade bara på hinder två gånger första dagen och sen en gång på tävlingen. Vi har hoppat 1 m och 90 banor utan problem! Terräng hindrerna var inga problem! Det har varit roliga aktivititer på lägret också och supergod mat verkligen! Ett stort plus till ridlärarna också som var grymma! Och alla på lägret var sjukt snälla! ♥ Går inte att jämföra med dom andra lägrerna jag har gått på för det har inte varit samma träning.. det här var det jag lärde mig mest på trots att det bara var 5 dagar. Har varit på 3 andra ställen på lägren men Säva va bäst!
Det här var verkligen inte första och sista gången jag åkte till Säva, för snart ska jag tillbaka! Nån gång ska Mingus och jag dit igen :D
Imorgon får ni se min 80 runda i grundomgången på tävlingen! :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad roligt att du tyckte om det så mycket!! :D

Svar: vissst :D
Sara Hermansson

2012-08-06 @ 17:49:15
Postat av: Elin

Gör du gratis designer till andra?
Kan du i sånna fall kunna göra en till mig och lägga in den?
Kontakta mig via mejl!

// Elin

2012-08-07 @ 09:45:21
URL: http://bjerkesjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0