Mädan

Nu är jag hos min farmor i Mädan! Åkte hit igår från gammelfarmor, där jag har varit i en vecka. Där har det varit ganska långtråkigt, dåligt väder och förjävliga myggor och bromsar! VI har badat tunna, lagt nät osv! Har kollat på OS i dressyr, hoppning och fälttävlan! Så det var tur att det gick på tv för annars hade det blivit ännu mer segt. Ingen täckning fanns det heller. Bara i en dag typ för sen försvann det :( Har självklart längtat till kompisarna och hästen!Bloggen har haft dålig uppdatering från min sida, men inte så konstigt eftersom jag inte haft täckning och inte hann göra en massa tidsinställda! Orkar inte skriva mycket mer om det men nu kommer jag börja blogga vanligt igen! Skriver mer om vad jag gjort idag senare och vilka hästar jag ridit :)
¨
Kultsjödalen hos gammelfarmor
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0