gästbloggning

pernilla heter jag och ska gätsblogga här medans sara är borta! tänkte berätta lite om mig själv, jag är 14 år fyllde faktiskt i måndags, jag bor i upplands väsby med min mamma pappa och brorsa och alla våra djur! jag har även en ponny som heter Chiquita och min mamma har en storhäst som heter jupiter men det kommer ett inlägg om dom senare!
tänkte även skriva lite om hur jag och sara och erin lärde känna varann, det började på väsby ridklubb där alla vi red tillsammans i en grupp. sen började vi i samma skola och lärde känna varann bättre och bättre, nu går bara jag och erin i samma skola för sara börjar ju gymnasiet! haha det var väldigt kort om hur vi lärde känna varann!https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2965493/images/2012/chiquita_forsta_passet_hemma_002_501e443c9606ee6c3d000119_thumb.jpg
jag och min ponny :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0