Chiquita

Chiquita är ett sto född 04 e. Minotaurios och Silver socks. hon är en maxad d-ponny.när vi skulle köpa Chippen hade vi lite problem, hon var sju år då och skulle slutmätas i januari. vi åktein med henne till kliniken och besiktade henneoch hon gick igenom men sen när dom skulle mäta henne var hon 149,2 och jag ville ju ha en ponny? vi bestämde oss för att ta henne på foder ett halvår tills hon skulle slutmätas. den tiden gick fort med henne. det kändes som om jag bara hann blinka och sen satt vi i bilen på väg till mätningen igen. när vi väl var där var chippen spänd och höjde nacken super mycket , då trodde jag att det var kört men det var de inte. det visade sig att hon blev 148,0 alltså precis maxad! vi köpte henne och för några dagar sen hade jag haft henne i ett år! vi har placeringar upp till LB och har startat några LC i dressyr. vi ska debutera LA på torsdag på en pay and jump! 
chippen var precis den ponnyn jag hade drömt om! <3
kolla vad fin hon är <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0