10. 10 saker du inte visste om mig

* Jag älskar Mingus mer än någon annan häst
 
* Jag hatar konflikter och allt som har med bråk att göra speciellt med dom personerna som står mig närmast!
 
* Jag har jättedåligt minne.
Glömmer nästan alltid bort vad jag ska säga och massa grejer. Har glömt x många mobiler nånstans. Förrförra veckan var det på balkongen i spöregn i 3 dagar.
 
* Om jag ska sova vill jag att det ska vara kolsvart!
 
*  Gillar inte mitt utseénde. Men jag får leva med de...
 
* Jag har ridit sen jag var liten och första hästen jag satt på hette Drengur
 
* Höll på att ge upp hästletandet efter att ha haft två halta ponnyer. Jag undrar vad som hade hänt om Mingus inte hade gått igenom besiktningen!
 
* Jag har jättesvårt för att bli brun. Skit pigment!
 
* Är blyg inför nya personer..
 
* Älskar att fotta även om jag inte är så bra på det.

Kommentarer
Postat av: Victora

hihihihi blygis ^^

Svar: :))
Sara Hermansson

2012-08-08 @ 14:41:42
URL: http://teamarab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0