Uteritt på andra sidan vägen

Åkte till stallet innan intaget och satte upp en pressening emellan Mingus och Yngves box, därför att Yngve tar smärtstillande och då får inte Mingus nosa på han och så. Sen red jag ut med Hannah och Grazie vi på andra sidan vägen, super väder så kunde rida i en långärmad tröja utan att frysa. Det var supermysigt och vi snackade på om allt möjligt och travade och galopperade en liten sträcka. I galoppen tagga han till och ville öka! Han var dock lite tittig för att det var blåsigt, nån fågel och någon som eldade någonting.
Bilder på presseningen i boxen. Sen efteråt så gick jag och betade som jag skrev på bloggen! Men var ute i kanske 15 min för sen började det regna så då gick vi in igen.

Kommentarer
Postat av: Berta K

Sv. Tack så mycket!:D

2012-04-27 @ 23:09:50
URL: http://bertakarlsson.blogg.se/
Postat av: Joanna B

sv: Hihi jaa, han kan när han vill! :D

2012-04-28 @ 07:23:52
URL: http://capirossin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0